אתרי הכרויות לדתיים

סיבת ההצלחה של אתרי הכרויות לדתיים היא ההזדמנות להכיר, לפגוש את בת/בן הזוג העתידי. כאשר בן או בת מבקרים באתר הכרויות לחפש חתן או כלה, הם יכולים להכיר מישהו או מישהי שמוצא/ת חן בעיניו/ה.
אתר הכרויות לדתיים

מי שרוצה להתחתן מחפש מי שתמצא חן בעניו, ואורח חייה מתאים לו.
ישנם קבוצות שונות במגזר הדתי: חרדים (החרדים החברים באתרי הכרויות לדתיים יהיו לרוב חרדים מודרניים), דתיים לאומיים, מסורתיים, דתלשי"ם. כל בן אדם השייך לקבוצה במגזר הדתי יעדיף להכיר בן זוג מתוך הקבוצה שלו.
אתרי הכרויות לדתיים הינו פתרון מצוין לגרושים וגרושות הרוצים לפתוח פרק ב' בחייהם.
לעיתים, גם גרושים ולעיתים אלמן או אלמנה גם יחפשו להתחתן בשנית.
אתרי הכרויות לדתיים הוא פתרון מעולה גם לאקדמיים דתיים שמחפשים אקדמיים כמוהם. הם יוכלו לעשות זאת בקלות רבה באמצעות אתר הכרות.
בשנים האחרונות ציבור הדתי לייט והחוזרים בשאלה (דתלש"ים) רואים את עצמם כחלק מהציבור הדתי ומעדיפים לחפש מישהו בוגר המגזר. דתי לייט או דתל"ש מצד אחד מנהלים אורח חיים פחות דתי, אך מצד שני יש להם מאפיינים משלהם: הקשר עם משפחתם הדתיות, ביקורים בשבתות אצל ההורים הדתיים וזיקה מסוימת לדת.
כיוון שבחלק מהציבור הדתי לאומי שוררת פתיחות מסוימת למציאות של נישואים בין דתיים חזקים לדתיים פחות חזקים, יעדיפו דתיים לייט או דתלשי"ם למצוא בני זוג דתיים פחות סגורים מאשר בני זוג חילוניים לגמרי.
מגזר נוסף שמשתמש באתרי הכרויות לדתיים הוא ציבור החרדים המודרניים.
ציבור החרדים מודרניים המשתמשים גם בשירותי אתרי הכרויות לדתיים הוא ציבור של חרדים פתוחים יותר מהציבור החרדי השמרני.
נוח יותר לחרדים המודרניים להירשם לאתרי הכרויות לדתיים. כיוון שהשדכניות מתוך המגזר החרדי אינן מתעסקות עם המגזר הדתי לאומי או החרדי המודרני, יהיה לחרדים המודרניים קל יותר למצוא את הזיווג באתרי הכרויות לדתיים.

שלבי ההתנהלות באתרי הכרויות לדתיים

בחלק גדול מהאתרים, יש צורך בהרשמה לפני תחילת השימוש באתר. לאחר ההרשמה, בדרך כלל עוברים ליצירת פרופיל משתמש. לאחר מכן מבצעים חיפוש בן זוג. עוברים לשלב של יצירת קשר. השלב הבא והאחרון הינו קביעת דייט.
יש כמובן להיזהר עם מי ואיפה קובעים פגישה כי בסופו של דבר מדובר באנשים שלא מכירים במציאות.

כיצד מנהלים את הפעולות באתרי הכרויות לדתיים:

אתר הכרויות לדתיים

  1. רישום באתר: בחלק מהאתרים ניתן להירשם באמצעות חשבון הפייסבוק. בחלק אחר צריך למלא פרטים כולל מין ומצב משפחתי.
  2. בניית פרופיל משתמש: בשלב זה, מעלים לאתר את כל הנתונים הרלוונטיים לפרופיל האישי כגון תמונות, אודות, דעות ועוד. מומלץ לחשוב טוב לפני שמעלים תמונות ולבדוק האם התמונות יפות ומושכות.
  3. חיפוש באתר: באתרי הכרויות לדתיים יש מבחר רב. כדאי להגדיר מראש איזה סגנון מחפשים. חשוב לא לבחור לפי המראה בלבד. מומלץ מאד לשים לב לכל מידע ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי להיעזר בהם הם: השכלה, מקצוע, התנהגות בסרטונים שהועלו, וכל מה שיכול ללמד על האופי הפנימי של המועמד/ת.
  4. שלב יצירת הקשר: שלב זה נועד ליצירת קשר ראשוני. אם מזהים התעניינות הדדית אז כדאי להחל בהתכתבות.
  5. צ'אט: מומלץ ששלב ההתכתבות יהיה לקבלת מידע והתרשמות ראשונית. שיחות עמוקות יותר מומלץ להשאיר לפגישות הפיזיות.
  6. פגישה: קיבלתם רושם חיובי על בן הזוג מההתכתבות? קדימה לדייט! תמיד תוכלו להמשיך לשוחח דרך הצ'אט ולקבוע פגישות באמצעות האתר.