אתרי הכרויות לדתיים לייט

מטרת אתרי הכרויות לדתיים לייט בתקופתנו היא להעניק יכולת לבני ובנות הציבור הדתי להכיר אחד את השני על מנת להתחתן. כאשר בן או בת מבקרים באתר הכרויות לחפש חתן או כלה, הם יכולים להכיר מישהו או מישהי שמוצא/ת חן בעיניו/ה.
אתר הכרויות לדתיים

כך גם פועלים אתרי ההיכרויות.
ישנם קבוצות שונות במגזר הדתי: חרדים (החרדים החברים באתרי הכרויות לדתיים יהיו לרוב חרדים מודרניים), דתיים לאומיים, מסורתיים, דתלשי"ם. כל בן אדם השייך לקבוצה במגזר הדתי יעדיף להכיר בן זוג מתוך הקבוצה שלו.
אתרי הכרויות לדתיים לייט הינו פתרון מצוין לגרושים וגרושות הרוצים לפתוח פרק ב' בחייהם.
לעיתים, גם גרושים ולעיתים אלמן או אלמנה גם יחפשו להתחתן בשנית.
אתרי הכרויות לדתיים לייט הוא פתרון מעולה גם לאקדמיים דתיים שמחפשים אקדמיים כמותם. הם יוכלו לעשות זאת בצורה נוחה באמצעות אתר הכרות.
בשנים האחרונות גם ציבור הדתיים לייט או החוזרים בשאלה מעדיף לחפש בן זוג באתרי הכרויות לדתיים לייט. דתי לייט או דתל"ש מצד אחד מנהלים אורח חיים פחות דתי, אך מצד שני יש להם מאפיינים משלהם: הקשר עם משפחתם הדתיות, ביקורים בשבתות אצל ההורים הדתיים וזיקה מסוימת לדת.
מתוך הנחה שבחלק מהציבור הדתי לאומי ישנה פתיחות למציאות של נישואים בין דתיים לפחות דתיים, יעדיפו דתיים יותר חלשים למצוא בני זוג דתיים פחות סגורים מאשר בני זוג חילוניים לגמרי.
ציבור נוסף שמשתמש באתרי הכרויות לדתיים לייט הוא ציבור החרדים היותר פתוחים.
החרדים המודרניים יחזיקו סמארטפון וילמדו לתואר.
נוח יותר לחרדים המודרניים להירשם לאתרי הכרויות לדתיים לייט. מכיוון שהשדכניות מתוך המגזר החרדי פחות מתעסקות עם המגזר הדתי לאומי או חרדי מודרני, יהיה לחרדים המודרניים קל יותר למצוא את הזיווג באתרי הכרויות לדתיים לייט.

שלבי ההתנהלות באתרי הכרויות לדתיים לייט

יש אתרים הדורשים הרשמה מוקדמת. בכל אתר יש לייצר פרופיל אישי. אחרי יצירת הפרופיל, ניתן להתחיל לחפש בן/בת זוג. מתכתבים עם מועמדים פוטנציאלים. אם יצירת הקשר משביעה רצון אז ניתן לעבור לשלב הסופי שהוא קביעת פגישה פיזית.
מומלץ להיזהר מאד עם מי ואיפה קובעים דייט כי בסופו של דבר מדובר באנשים שלא מכירים במציאות.

כיצד מנהלים את הפעולות באתרי הכרויות לדתיים לייט:

אתר הכרויות לדתיים

  1. הרשמה: חלק מהאתרים יסתפקו בהרשמה דרך הפייסבוק. באתרים האחרים יש לבצע הרשמה מלאה כולל מילוי פרטים אישיים כגון מצב משפחתי.
  2. בניית פרופיל משתמש: בשלב זה, מעלים לאתר את כל הנתונים הרלוונטיים לפרופיל האישי כגון תמונות, אודות, דעות ועוד. חשוב להעלות תמונות ווידיאו שלא ירתיעו את בני ובנות הזוג שיחפשו אותך.
  3. חיפוש באתר: באתרי הכרויות לדתיים לייט קיים מבחר רב. יש להגדיר באופן מוקדם איזה סגנון מחפשים. חשוב לא לבחור לפי המראה החיצוני בלבד. מומלץ מאד לשים לב לפרטים הקטנים ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי להיעזר בהם הינם: השכלה, עיסוק, התנהגות בסרטונים שהועלו, וכל מה שיכול ללמד על האופי הפנימי של המועמד/ת.
  4. שלב יצירת הקשר: אנחנו מדברים על יצירת קשר ראשונה. אם מזהים התעניינות הדדית אז כדאי להחל בהתכתבות.
  5. התכתבות: מומלץ ששלב ההתכתבות יהיה לקבלת מידע והתרשמות ראשונית. קשר מתקדם יותר מומלץ לעשות פנים מול פנים בדייט.
  6. פגישה: נראה לכם שיש כאן הצלחה פוטנציאלית? אז תתקדמו לדייט! תוכלו להמשיך לשוחח דרך הצ'אט ולקבוע פגישות באמצעות האתר.