אתרי הכרויות לדתיים לאומיים

סיבת ההצלחה של אתרי הכרויות לדתיים לאומיים היא ההזדמנות להכיר, לפגוש את בת/בן הזוג העתידי. כאשר בן או בת מבקרים באתר הכרויות לחפש חתן או כלה, הם יכולים להכיר מישהו או מישהי שמוצא/ת חן בעיניו/ה.
אתר הכרויות לדתיים

כך גם פועלים אתרי ההיכרויות.
אחד מהדברים החשובים באתר הכרות לציבור הדתי הוא שמגדירים כל חבר לאיזה קבוצה הוא שייך. כל בן אדם השייך לקבוצה במגזר הדתי יעדיף להכיר בן זוג מתוך הקבוצה שלו.
גרושים וגרושות מהמגזר הדתי יעדיפו לצאת עם מי שמחפש פרק ב' בחייו.
גרושים ללא ילדים יכולים למצוא רווקים בגיל מתבגר שמעוניינים להתחתן.
אתרי הכרויות לדתיים לאומיים הוא פתרון מעולה גם לאקדמיים דתיים הרוצים אקדמיים כמותם. הם יוכלו לעשות זאת בצורה נוחה באמצעות אתר הכרויות.
בשנים האחרונות גם ציבור הדתיים לייט או החוזרים בשאלה מעדיף לחפש בן זוג באתרי הכרויות לדתיים לאומיים. דתי לייט או דתל"ש מצד אחד מנהלים אורח חיים פחות דתי, אך מצד שני יש להם מאפיינים משלהם: הקשר עם משפחתם הדתיות, ביקורים בשבתות אצל ההורים הדתיים וזיקה מסוימת לדת.
כיוון שבחלק מהציבור הדתי הלאומי קיימת פתיחות מסוימת למציאות של נישואים בין דתיים לאנשים פחות דתיים, יעדיפו דתיים לייט או דתלשי"ם למצוא בני זוג דתיים מודרניים מאשר בני זוג חילוניים לחלוטין.
מגזר נוסף שמשתמש באתרי הכרויות לדתיים לאומיים הוא ציבור החרדים היותר פתוחים.
לעיתים קשה יותר לחרדים המודרניים למצוא שידוך במגזר החרדי, משום שלא כל משפחה חרדית תרצה חתן חרדי מודרני.
נוח יותר לחרדים המודרניים להירשם לאתרי הכרויות לדתיים לאומיים. כיוון שהשדכניות במגזר החרדי פחות מתעסקות עם המגזר הדתי לאומי או החרדי המודרני, יהיה לחרדים המודרניים נוח יותר למצוא את הזיווג באתרי הכרויות לדתיים לאומיים.

שלבי ההתנהלות באתרי הכרויות לדתיים לאומיים

בחלק גדול מהאתרים, יש צורך בהרשמה לפני תחילת השימוש באתר. לאחר ההרשמה, בדרך כלל עוברים ליצירת פרופיל משתמש. בשלב זה, אפשר להתחיל לגלוש באתר ולהתחיל בחיפושים אחרי בן או בת זוג מתאים/מה. עוברים לשלב של יצירת קשר. קובעים דייט.
יש כמובן להיזהר מתי, עם מי והיכן קובעים פגישה כי בסופו של דבר מדובר באנשים שלא מכירים במציאות.

כיצד מנהלים את הפעולות באתרי הכרויות לדתיים לאומיים:

אתר הכרויות לדתיים

  1. הרשמה: בחלק מהאתרים ניתן להירשם באמצעות חשבון הפייסבוק. בחלק אחר צריך למלא פרטים כולל מין ומצב משפחתי.
  2. עריכת פרופיל: בפרופיל האישי מעלים הכול: מלל אודות, תמונות, וידיאו. יש לשים לב כי קיימת חשיבות רבה לתמונות ולכן מומלץ לבחור תמונות יפות במיוחד.
  3. חיפוש באתר: באתרי הכרויות לדתיים לאומיים קיים המון מבחר. יש להגדיר מראש איזה סגנון מחפשים. אין לבחור לפי המראה החיצוני בלבד. מומלץ מאד לשים לב לכל מידע ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי לבדוק בכובד ראש הינם: שנות לימוד, עיסוק, התנהגות בסרטוני הווידאו, וכל פרט שיכול לעזור להגדיר את האופי של המועמד/ת.
  4. שלב יצירת הקשר: שלב זה נועד ליצירת קשר ראשוני. אם מזהים התעניינות הדדית אז כדאי להתחיל ביצירת קשר.
  5. צ'אט: מומלץ במהלך ההתכתבות הראשונית לשאול פרטים כלליים. קשר מתקדם יותר מומלץ להשאיר לפגישות הפיזיות.
  6. פגישה: נראה לכם שיש כאן הצלחה פוטנציאלית? אז תתקדמו לדייט! תוכלו להמשיך להתכתב ולקבוע דייטים דרך האתר.