אתרי הכרויות לגרושים

אתרי הכרויות לגרושים הופכים את מלאכת החיפוש של החצי השני לקלה יותר. בעבר, היה צריך לחכות שהבן דוד או החבר יכיר לך מישהי. אתרי הכרויותשדכנית מרוויחה מכל שידוך אלפי שקלים. שידוך שנעשה על ידי שדכנית, הוא מקור הרווח והפרנסה של השדכנית. בדרך כלל תמיד תוכלו למצוא אתרי הכרויות לגרושים שפועלים בחינם, מתוך אינטרס חיובי לעזור לפנויים ופנויות.

בעזרת חיפוש מעמיק תמצאו אתרי הכרויות לגרושים שמספקים פעולות מסוימות בחינם, וכדי לקבל את מגוון השירותים באתרים, יש לעשות מנוי.

אתרי הכרויות לגרושים פותחים בפני פנויים/ות עולם שלם של אפשרויות.

האם אתרי הכרויות לגרושים הינם דבר טוב או דבר רע?

חשוב מאוד ליצור מאגרים של פנויים ופנויות, ובפרט שישנם אתרים שונים עבור קבוצות שונות. באתר האינטרנט יכול מועמד להיראות יפה, אולם בעת המפגש פנים מול פנים, לא יהיו לבני הזוג תחושת משיכה.

לאתרי הכרויות לגרושים יש חיסרון – אתרי הכרויות לגרושים מתבססים על החיצוניות של בני אדם, ואילו את ה"פנים" ותכונות האופי של בני אדם אפשר לגלות רק במהלך הדייט.

אתרי הכרויות לגרושים הינם דבר טוב, אבל צריך להשתמש בהם בצורה נכונה

כדאי להשקיע זמן ולראות את הסרטונים שהמועמד מעלה לרשת, ואת כל אלבומי התמונות שהמועמד מעלה לאלבומים בפייסבוק. אתרי הכרויות לגרושיםמתנהלים בדיוק כמו מעסיק מקצועי שמחפש מועמד לעבודה, כלומר הוא ייכנס לדף הפייסבוק, ולערוץ היו טיוב של המועמד כדי לקבל את כל המידע עליו. מטרת החיפוש באתרי הכרויות לגרושים, היא מציאת בן זוג איכותי.

דבר ראשון לפני שניגשים אל אתרי הכרויות לגרושים, כדאי לדעת מה מחפשים

אתרי הכרויותצריך לשאול את עצמנו כמה שאלות מנחות על המועמד. האם בן זוג, שנראה "חתיך" ומרשים בפרופיל באתרי הכרויות לגרושים, יהיה שותף מעניין לשיחה במפגש אמתי? כיצד יגיב המועמד במסגרת אתרי הכרויות לגרושים על איחור לפגישה, או על דבר שמתנהל בניגוד לשביעות רצונו?

כאשר מתחילים לחפש, יש ליצור לעצמנו חתך של הגדרות: השכלה, מגזר, עיסוק ועוד.

הימנעו מטעויות אימון אישי במציאת בן הזוג, מתבצע על ידי מאמנים שרכשו השכלה מקצועית בתחום של זוגיות טובה, ויודעים לכוון את הלקוחות כיצד לחפש בן זוג בצורה נכונה. אימון אישי לחיפוש בן זוג, יכוון מה לחפש בבן הזוג. שום תמונת פרופיל יפה באתרי הכרויות לגרושים לא תחפה על התנהגות לא נכונה בזמן דייט.

כאשר חוזרים שוב ושוב על אותם טעויות בדייט, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי שיכוון כיצד להתנהג בדייטים. ישנם אנשים עם תקשורת בינאישית לקויה, שצריכים ללמוד כיצד להיות רגישים לזולתם. יש מצבים בהם מומלץ לקחת פסק זמן מדייטים, ולהתמקד בתיקון טעויות ביחסים בינאישיים.

היזהרו שלא להתמכר לאתרי הכרויות לגרושים

בילוי של שעות על גבי שעות באתרי הכרויות לגרושים, פוגע ביכולת ליצור קשר אמתי עם בני אדם, וביכולת ליצור חיי נישואין טובים במהלך החיים. לפעמים בילוי של שעות על גבי שעות באתרי הכרויות לגרושים מראה על סוג מסוים של התמכרות.

כשמחליטים להתחיל להשתמש בשירותי אתרי הכרויות לגרושים, יש לקבוע כללים ברורים ובעיקר להקציב זמן לעניין, ואם באמת רוצים לחפש בן זוג לחיים או שאנחנו עדיין לא באמת מוכנים.