אתרי הכרויות גרושים

עולם האינטרנט פתח בפני הפנויים והפנויות עולם שלם של אפשרויות הכרות. כיום מאגרי הפנויים והפנויות לא שייכים רק לשדכנים ושדכניות, אלא נגישים לציבור הרחב בזכות כל אתרי הכרויות גרושים הקיימים. אתרי הכרויותשדכנית מרוויחה מכל שידוך אלפי שקלים. השדכנית לא תחשוף בפני המועמד את כל המאגר שברשותה, אלא תציע לו כל פעם מישהי אחרת. אם תחפשו טוב תמצאו אתרי הכרויות גרושים שגובים כסף עבור "מנוי חודשי".

סכום הכסף שגובים אתרי הכרויות גרושים משתנה מאתר לאתר.

אתרי הכרויות גרושים פותחים בפני פנויים/ות עולם שלם של אפשרויות.

האם אתרי הכרויות גרושים הינם דבר טוב או דבר רע?

האם אתרי הכרויות גרושים הינם דבר טוב או דבר רע? באתר האינטרנט יכול מועמד להיראות יפה, אולם בעת המפגש פנים מול פנים, לא יהיו לבני הזוג תחושת משיכה.

אפשר לבזבז זמן רב על תקשורת עם בן זוג דרך אתרי הכרויות גרושים, אולם במפגש לא ייצא מקשר זה כלום.

אתרי הכרויות גרושים הינם דבר חיובי, אך יש להתנהל בהם בצורה חכמה

יש לזכור שהפרופיל של המועמד באתרי הכרויות גרושים, מהווה "כרטיס הביקור" שלו. יש להתייחס לחיפוש המועמד באתרי הכרויות גרושים כאל ראיונות עבודה. החיפוש אחר הבן זוג, צריך להיות דומה לחיפוש אחר עובד.

דבר ראשון לפני שניגשים אל אתרי הכרויות גרושים, יש להגדיר מטרה ברורה

אתרי הכרויותצריך לשאול את עצמנו כמה שאלות מנחות על המועמד. האם בן זוג, שנראה "חתיך" ומרשים בפרופיל באתרי הכרויות גרושים, יהיה שותף מעניין לשיחה במפגש אמתי? האם המועמד מסוגל להיות שותף בניהול חיי משפחה?

כאשר מתחילים לחפש, יש ליצור לעצמנו חתך של הגדרות: השכלה, מגזר, עיסוק ועוד.

לפעמים כדאי לקחת מאמנת אישית בתקופת חיפוש בן הזוג כאשר רואים שמבזבזים זמן על קשרים שלא יוצא מהם כלום, כדאי לשקול לפנות לאימון אישי. לפעמים יכולים לבזבז שנים על חיפוש בן זוג, כי לא יודעים מה לחפש בבן הזוג, וכיצד לחפש. שום תמונת פרופיל יפה באתרי הכרויות גרושים לא תחפה על התנהגות לא נכונה בזמן דייט.

כאשר חוזרים שוב ושוב על אותם טעויות בדייט, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי שיכוון כיצד להתנהג בדייטים. מי שסובל מחוסר רגישות לזולת, עלול להתקשות מאוד במציאת בן זוג, משום שכל פגישה תסתיים בכישלון, ותחושת עלבון או חוסר התאמה של הצד השני. יש מצבים בהם מומלץ לקחת פסק זמן מדייטים, ולהתמקד בתיקון טעויות ביחסים בינאישיים.

חשוב מאוד לא להפוך אתרי הכרויות גרושים להתמכרות

צריך להיזהר שחיפוש בן הזוג באתרי הכרויות גרושים לא יהפוך להתמכרות. התמכרות זו, יוצרת לאדם תחושת אשליה של בועה שהוא מוקף בחברה, אך למעשה הוא אדם בודד, והישיבה שעות ואף ימים מול הבועה שיצר לעצמו, פוגעת ביכולות של יצירת תקשורת בין אישית אמתית עם הסביבה.

כאשר מתחילים בפעילות עם אתרי הכרויות גרושים, יש להציב מטרות ברורות וכמה זמן אנחנו משקיעים בזה, ואם באמת רוצים לחפש בן זוג לחיים או שאנחנו עדיין לא באמת מוכנים.