אתרי היכרות לדתיים

מטרת אתרי היכרות לדתיים בתקופתנו היא להעניק יכולת לבני ובנות הציבור הדתי להכיר אחד את השני על מנת להתחתן. אחרי שמכירים ומוצאים חן אחד בעיני השני אז יכולים להתקדם עוד שלב אל עבר החופה.
אתר הכרויות לדתיים

מי שרוצה להתחתן מחפש מי שתמצא חן בעניו, ואורח חייה מתאים לו.
ישנם קבוצות שונות במגזר הדתי: חרדים (החרדים החברים באתרי הכרויות לדתיים יהיו לרוב חרדים מודרניים), דתיים לאומיים, מסורתיים, דתלשי"ם. מי שמחפש באתרי היכרות לדתיים מסנן מראש את תוצאות החיפוש לפי מה שמתאים לו.
אתר הכרות יקל על גרושים וגרושות, משום שיוכלו להגדיר מראש בחיפוש מה שהם צריכים, ולסנן לפי הפרופיל של המועמד מי שמתאים להם.
גרושים ללא ילדים יכולים למצוא רווקים בגיל מתבגר שמעוניינים להתחתן.
אתרי היכרות לדתיים הוא פתרון טוב גם לאקדמיים דתיים שמחפשים אקדמיים כמוהם. הם יוכלו לעשות זאת בצורה נוחה באמצעות אתר הכרות.
בשנים האחרונות ציבור הדתי לייט והחוזרים בשאלה (דתלש"ים) רואים את עצמם כחלק מהציבור הדתי ומעדיפים לחפש מישהו בוגר המגזר. דתי לייט או דתל"ש מצד אחד מנהלים אורח חיים פחות דתי, אך מצד שני יש להם מאפיינים משלהם: הקשר עם משפחתם הדתיות, ביקורים בשבתות אצל ההורים הדתיים וזיקה מסוימת לדת.
כיוון שבחלק מהציבור הדתי לאומי ישנה פתיחות מסוימת למציאות של נישואים בין דתיים חזקים לאנשים פחות דתיים, יעדיפו דתיים יותר חלשים למצוא בני זוג דתיים פחות סגורים מאשר בני זוג חילוניים לגמרי.
ציבור נוסף שמשתמש באתרי היכרות לדתיים הינו הציבור החרדים מודרניים.
החרדים המודרניים יחזיקו סמארטפון וילמדו לתואר.
נוח יותר לחרדים המודרניים להירשם לאתרי היכרות לדתיים. מכיוון שהשדכניות מתוך המגזר החרדי פחות מתעסקות עם רווקים ורווקות מהמגזר הדתי לאומי או חרדי מודרני, יהיה לחרדים מודרניים קל יותר למצוא את הזיווג באתרי היכרות לדתיים.

שלבי ההתנהלות באתרי היכרות לדתיים

יש אתרים הדורשים הרשמה מוקדמת. בכל אתר יש לייצר פרופיל אישי. לאחר מכן מבצעים חיפוש בן זוג. עוברים לשלב של יצירת קשר. קובעים דייט.
מומלץ להיזהר מאד עם מי ואיפה קובעים דייט כי בסך הכול מדובר באנשים שלא מכירים במציאות.

כיצד מנהלים את הפעולות באתרי היכרות לדתיים:

אתר הכרויות לדתיים

  1. הרשמה: בחלק מהאתרים ניתן להירשם באמצעות חשבון הפייסבוק. באתרים האחרים יש לבצע הרשמה מלאה כולל מילוי פרטים אישיים כגון מצב משפחתי.
  2. יצירת פרופיל אישי: בשלב זה, מעלים לאתר את כל הנתונים הרלוונטיים לפרופיל האישי כגון תמונות, אודות, דעות ועוד. יש לשים לב כי קיימת חשיבות רבה לתמונות ולכן מומלץ לבחור תמונות יפות במיוחד.
  3. חיפוש באתר: באתרי היכרות לדתיים קיים המון מבחר. יש להגדיר מראש מה הסגנון שמחפשים. אין לבחור רק לפי המראה. מומלץ מאד לשים לב לכל מידע ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי לשים לב אליהם הינם: שנות לימוד, מקצוע, התנהגות בסרטוני הווידאו, וכל מה שיכול ללמד על האופי הפנימי של המועמד/ת.
  4. שלב יצירת הקשר: שלב זה נועד ליצירת קשר ראשוני. אם מזהים התעניינות הדדית אז כדאי להחל בהתכתבות.
  5. צ'אט: מומלץ במהלך ההתכתבות הראשונית לשאול פרטים כלליים. קשר מתקדם יותר מומלץ להשאיר לפגישות הפיזיות.
  6. קביעת דייט: קיבלתם רושם חיובי על בן הזוג מההתכתבות? קדימה לדייט! תמיד תוכלו להמשיך להתכתב ולקבוע פגישות דרך האתר.