אתרי היכרות גרושים

אתרי היכרות גרושים הופכים את מלאכת החיפוש של החצי השני לקלה יותר. מאגרי הפנויים והפנויות היו בעבר שייכים רק לשדכנים ולשדכניות שדורשים אלפי שקלים. אתרי הכרויותשדכנית היא גברת שיש לה מאגר גדול של פנויים ופנויות, והיא מנסה להתאים ביניהם. שידוך שנעשה על ידי שדכנית, הוא מקור הרווח והפרנסה של השדכנית. תוכלו למצוא אתרי היכרות גרושים שהחיפוש בהם הוא בחינם, אך כאשר מוצאים את בן הזוג, משלמים לאתרים "דמי שדכנות".

בעזרת חיפוש מעמיק תמצאו אתרי היכרות גרושים שמספקים פעולות מסוימות בחינם, וכדי לקבל את מגוון השירותים באתרים, יש לעשות מנוי.

לפנויים ופנויות המחפשים את החצי השני, קשה לדעת על כל הפנויים והפנויות שיש בארץ, ואף בעולם.

האם אתרי היכרות גרושים הינם דבר טוב או דבר רע?

האם אתרי היכרות גרושים הינם דבר טוב או דבר רע? לפעמים נוצר פער בין הרושם שמקבלים על המועמד בתקופת ההתכתבות הווירטואלית, לבין המציאות המתגלה בעת פגישות הדייט.

אפשר לבזבז זמן רב על תקשורת עם בן זוג דרך אתרי היכרות גרושים, אולם במפגש לא ייצא מקשר זה כלום.

אתרי היכרות גרושים הינם דבר חיובי, אך יש להתנהל בהם בצורה חכמה

מומלץ לשים באתרי היכרות גרושים תמונה המשקפת את המועמד באמת. אתרי היכרות גרושיםמתנהלים בדיוק כמו מעסיק מקצועי שמחפש מועמד לעבודה, כלומר הוא ייכנס לדף הפייסבוק, ולערוץ היו טיוב של המועמד כדי לקבל את כל המידע עליו. החיפוש אחר הבן זוג, צריך להיות דומה לחיפוש אחר עובד.

לפני שמתחילים את החיפוש באתרי היכרות גרושים, יש להגדיר מטרה ברורה

אתרי הכרויותצריך לשאול את עצמנו כמה שאלות מנחות על המועמד. האם מועמדים יפים באתרי היכרות גרושים, הם גם בני אדם נחמדים? כיצד יגיב המועמד במסגרת אתרי היכרות גרושים על איחור לפגישה, או על דבר שמתנהל בניגוד לשביעות רצונו?

לאתרי היכרות גרושים יש יתרון בכך שניתן להגדיר מראש את חתך החיפוש וההגדרות, ובכך לחסוך זמן של פגישות מיותרות.

לפעמים כדאי לקחת מאמנת אישית בתקופת חיפוש בן הזוג כאשר רואים שמבזבזים זמן על קשרים שלא יוצא מהם כלום, כדאי לשקול לפנות לאימון אישי. מאמנת אישית מלווה את תהליך החיפוש ונותנת עצות. שלב חשוב מאוד בחיפוש אחר בן זוג, הוא התנהגות נאותה בזמן הדייט.

לפעמים חוזרים כל הזמן על אותה צורת התנהגות מוטעית בדייטים. מי שסובל מחוסר רגישות לזולת, עלול להתקשות מאוד במציאת בן זוג, משום שכל פגישה תסתיים בכישלון, ותחושת עלבון או חוסר התאמה של הצד השני. יש אנשים שזקוקים לתקופה מסוימת של אימון ותרגול של יחסים בינאישיים.

חשוב מאוד לא להפוך אתרי היכרות גרושים להתמכרות

צריך להיזהר שחיפוש בן הזוג באתרי היכרות גרושים לא יהפוך להתמכרות. מי שמבלה שעות על גבי שעות באתרי היכרות גרושים, מתחיל קשרים, נאלץ לנתק, ומוצא את עצמו כל פעם מתחיל קשר חדש שלא מוביל לכלום, מומלץ לו לגשת לטיפול בהתמכרות.

כשמחליטים להתחיל להשתמש בשירותי אתרי היכרות גרושים, יש לקבוע כללים ברורים וכמה זמן אנחנו משקיעים בזה, והאם אנחנו באמת רציניים ברצון שלנו להכיר על מנת להתחתן.