אתרי היכרויות מומלצים

עולם האינטרנט פתח בפני הפנויים והפנויות עולם שלם של אפשרויות הכרות. כיום מאגרי הפנויים והפנויות לא שייכים רק לשדכנים ושדכניות, אלא נגישים לציבור הרחב בזכות כל אתרי היכרויות מומלצים הקיימים. אתרי הכרויותשדכנית היא גברת שיש לה מאגר גדול של פנויים ופנויות, והיא מנסה להתאים ביניהם. שידוך שנעשה על ידי שדכנית, הוא מקור הרווח והפרנסה של השדכנית. תוכלו למצוא אתרי היכרויות מומלצים שהחיפוש בהם הוא בחינם, אך כאשר מוצאים את בן הזוג, משלמים לאתרים "דמי שדכנות".

בעזרת חיפוש מעמיק תמצאו אתרי היכרויות מומלצים שמספקים פעולות מסוימות בחינם, וכדי לקבל את מגוון השירותים באתרים, יש לעשות מנוי.

לפנויים ופנויות המחפשים את החצי השני, קשה לדעת על כל הפנויים והפנויות שיש בארץ, ואף בעולם.

האם אתרי היכרויות מומלצים הינם עניין חיובי?

הבסיס עליו מתבסס הרעיון של אתרים מסוג זה הוא בסיס טוב. לפעמים נוצר פער בין הרושם שמקבלים על המועמד בתקופת ההתכתבות הווירטואלית, לבין המציאות המתגלה בעת פגישות הדייט.

אפשר לבזבז זמן רב על תקשורת עם בן זוג דרך אתרי היכרויות מומלצים, אולם במפגש לא ייצא מקשר זה כלום.

אתרי היכרויות מומלצים הינם דבר טוב, אבל צריך להשתמש בהם בצורה נכונה

יש לזכור שהפרופיל של המועמד באתרי היכרויות מומלצים, מהווה "כרטיס הביקור" שלו. יש להתייחס לחיפוש המועמד באתרי היכרויות מומלצים כאל ראיונות עבודה. מטרת החיפוש באתרי היכרויות מומלצים, היא מציאת בן זוג איכותי.

לפני שמתחילים את החיפוש באתרי היכרויות מומלצים, יש להגדיר מטרה ברורה

אתרי הכרויותלפני שמחפשים בן זוג באתרי היכרויות מומלצים, כדאי לשבת עם עצמנו ולחשוב מה באמת מחפשים. האם בן זוג, שנראה "חתיך" ומרשים בפרופיל באתרי היכרויות מומלצים, יהיה שותף מעניין לשיחה במפגש אמתי? האם המועמד מסוגל להיות שותף בניהול חיי משפחה?

כאשר מתחילים לחפש, יש ליצור לעצמנו חתך של הגדרות: השכלה, מגזר, עיסוק ועוד.

מומלץ להיעזר במומחה אימון אישי במציאת בן הזוג, מתבצע על ידי מאמנים שרכשו השכלה מקצועית בתחום של זוגיות טובה, ויודעים לכוון את הלקוחות כיצד לחפש בן זוג בצורה נכונה. לפעמים יכולים לבזבז שנים על חיפוש בן זוג, כי לא יודעים מה לחפש בבן הזוג, וכיצד לחפש. שום תמונת פרופיל יפה באתרי היכרויות מומלצים לא תחפה על התנהגות לא נכונה בזמן דייט.

כאשר חוזרים שוב ושוב על אותם טעויות בדייט, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי שיכוון כיצד להתנהג בדייטים. מי שסובל מחוסר רגישות לזולת, עלול להתקשות מאוד במציאת בן זוג, משום שכל פגישה תסתיים בכישלון, ותחושת עלבון או חוסר התאמה של הצד השני. יש אנשים שזקוקים לתקופה מסוימת של אימון ותרגול של יחסים בינאישיים.

חשוב מאוד לא להפוך אתרי היכרויות מומלצים להתמכרות

לפעמים אפשר לבלות שעות על גבי שעות בשיטוט באתרי היכרויות מומלצים, כשהמניע, הוא לא באמת רצון להכיר. התמכרות זו, יוצרת לאדם תחושת אשליה של בועה שהוא מוקף בחברה, אך למעשה הוא אדם בודד, והישיבה שעות ואף ימים מול הבועה שיצר לעצמו, פוגעת ביכולות של יצירת תקשורת בין אישית אמתית עם הסביבה.

כשמחליטים להתחיל להשתמש בשירותי אתרי היכרויות מומלצים, יש לנסח כללים ברורים מה חשוב לנו ובעיקר להקציב זמן לעניין, והאם אנחנו באמת רציניים ברצון שלנו להכיר על מנת להתחתן.