אתרי היכרויות לדתיים

סיבת ההצלחה של אתרי היכרויות לדתיים היא ההזדמנות להכיר, לפגוש את בת/בן הזוג העתידי. כאשר בן או בת מבקרים באתר הכרויות לחפש חתן או כלה, הם יכולים להכיר מישהו או מישהי שמוצא/ת חן בעיניו/ה.
אתר הכרויות לדתיים

מי שרוצה להתחתן מחפש מי שתמצא חן בעניו, ואורח חייה מתאים לו.
אחד מהדברים החשובים באתר הכרות לציבור הדתי הוא שמגדירים כל חבר לאיזה קבוצה הוא שייך. כל בן אדם השייך לקבוצה במגזר הדתי יעדיף להכיר בן זוג מתוך הקבוצה שלו.
גרושים וגרושות מהמגזר הדתי יעדיפו לצאת עם מי שמחפש פרק ב' בחייו.
לעיתים, גם גרושים ולעיתים אלמן או אלמנה גם יחפשו להתחתן בשנית.
אתרי היכרויות לדתיים הוא פתרון מעולה גם לאקדמיים דתיים שמחפשים אקדמיים כמוהם. הם יוכלו לעשות זאת בקלות רבה באמצעות אתר הכרויות.
בשנים האחרונות גם ציבור הדתיים לייט או החוזרים בשאלה מעדיף לחפש בן זוג באתרי היכרויות לדתיים. דתי לייט או דתל"ש מצד אחד מנהלים אורח חיים פחות דתי, אך מצד שני יש להם מאפיינים משלהם: הקשר עם משפחתם הדתיות, ביקורים בשבתות אצל ההורים הדתיים וזיקה מסוימת לדת.
כיוון שבחלק מהציבור הדתי הלאומי ישנה פתיחות למציאות של נישואים בין דתיים חזקים לפחות דתיים, יעדיפו דתיים יותר חלשים למצוא בני זוג דתיים פחות סגורים מאשר בני זוג חילוניים לגמרי.
ציבור נוסף שמשתמש באתרי היכרויות לדתיים הוא ציבור החרדים היותר פתוחים.
החרדים המודרניים יחזיקו סמארטפון וילמדו לתואר.
נוח יותר לחרדים המודרניים להירשם לאתרי היכרויות לדתיים. כיוון שהשדכניות מהמגזר החרדי פחות מתעסקות עם המגזר הדתי לאומי או חרדי מודרני, יהיה לחרדים מודרניים קל יותר למצוא את הזיווג באתרי היכרויות לדתיים.

שלבי ההתנהלות באתרי היכרויות לדתיים

בחלק גדול מהאתרים, יש צורך בהרשמה לפני תחילת השימוש באתר. בכל אתר יש לייצר פרופיל אישי. אחרי יצירת הפרופיל, ניתן להתחיל לחפש בן/בת זוג. כאשר מאתרים פרופיל שנראה עם פוטנציאל התאמה אז ניתן לפתוח ביצירת קשר. קובעים דייט.
מומלץ להיזהר מאד מתי, עם מי והיכן קובעים דייט כי בסופו של דבר מדובר באנשים שלא יודעים עליהם הרבה מעבר למה שראינו באתר.

כיצד מנהלים את הפעולות באתרי היכרויות לדתיים:

אתר הכרויות לדתיים

  1. רישום באתר: חלק מהאתרים יסתפקו בהרשמה דרך הפייסבוק. באתרים האחרים יש לבצע הרשמה מלאה כולל מילוי פרטים אישיים כגון מצב משפחתי.
  2. יצירת פרופיל אישי: בפרופיל האישי מעלים הכול: מלל אודות, תמונות, וידיאו. מומלץ לחשוב טוב לפני שמעלים תמונות ולבדוק האם התמונות יפות ומושכות.
  3. חיפוש בן זוג: באתרי היכרויות לדתיים קיים הרבה מבחר. כדאי להגדיר מראש מה הסגנון שמחפשים. אין לבחור רק לפי המראה. מומלץ לשים לב לכל מידע ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי לבדוק בכובד ראש הינם: השכלה, מקצוע, התנהגות בסרטונים שהועלו, וכל פרט שיכול לעזור להגדיר את האופי של המועמד/ת.
  4. שלב יצירת הקשר: אנחנו מדברים על יצירת קשר ראשונה. אם מזהים התעניינות הדדית אז כדאי להתחיל ביצירת קשר.
  5. צ'אט: מומלץ ששלב ההתכתבות יהיה לקבלת מידע והתרשמות ראשונית. שיחות עמוקות יותר מומלץ להשאיר לפגישות הפיזיות.
  6. קביעת דייט: נראה לכם שיש כאן הצלחה פוטנציאלית? אז תתקדמו לדייט! תמיד תוכלו להמשיך לשוחח דרך הצ'אט ולקבוע פגישות באמצעות האתר.