כך תשמרו את התמונות מהחתונה לאורך שנים

רוצים לשמר את איכות התמונות באלבום למשך שנים ארוכות? התשובה לשאלה – הרטורית – המופיעה בכותרת היא חיובית. ודאי שרוצים. איזה זוג לא רוצה לשמר ולהנציח את החתונה?!

סריקת אלבומי תמונות היא האמצעי היעיל ביותר לשימור תמונות מהחתונה. סריקת התמונות מהאלבומים והמרתן לקבצים דיגיטאליים היא המתכון הבטוח ביותר לשימורן. חברה המתמחה בהמרת קבצים ועוסקת, בין השאר, בתחום סריקת אלבומי תמונות, מאפשרת לכם לשמר את המעמד המרגש, את כל היום של החתונה ולא רק את המסיבה. ניתן לתעד ולשמר את הקליפ המיוחד והמרגש המנציח אתכם כחתן וככלה.

החברה מצוידת בציוד ובמכשור המתקדם והמשוכלל ביותר לביצוע סריקת אלבומי תמונות והמרתן מקלטות וידאו לקבצים דיגיטאליים המאפשרים לגבות את האלבומים בכונן חיצוני ובכך להבטיח כי גם אם, חלילה, ייגנב המחשב או וירוס ישמיד את החומר השמור בו או, שלא תדעו, הוא יינזק באופן שלא ניתן יהיה לשחזר את הסרטים – הם ייוותרו שלמים ואיכותיים בפלטפורמה הדיגיטאלית.

כשהייתם צעירים ויפים והעתיד נראה ורוד ו… רחוק

תמונות מהחתונה הן המזכרת המאפשרת לכם לחוות את החתונה כחוויה מוחשית שנים רבות לאחר קיומה. אתם ודאי תרצו, בבוא היום, להראות לילדים ולנכדים שלכם את אבא ואימא שהפכו לסבא ולסבתא. סריקת אלבומי תמונות היא הדרך הבטוחה והבדוקה לעשות זאת.

כאשר האורחים שלכם ירצו להיזכר בחתונה, או כאשר אתם תרצו להתרפק על עברכם ולצפות בסרט החתונה- ההמרה לקובץ דיגיטאלי תאפשר לכם לצפות בו באיכות טובה, כבראשונה.

הסרט יעורר בהם זיכרונות וכצפוי גם געגועים. שנים רבות לאחר החתונה אתם תיראו בה צעירים ויפים כפי שהייתם ביום חתונתכם, בחופה ובאירוע כולו, והעתיד נראה אי אז ורוד ומבטיח ובעיקר- רחוק, רחוק..

סריקת אלבומי תמונות היא המתכון לשימורן

אין ספק כי חשיבה מושכלת על אודות הצורך בגיבוי תוביל אתכם אל המקום שבו נמצאים אנשי המקצוע המבצעים סריקת אלבומי תמונות ובכך מאפשרים לתמונות ולכם- כוכביהן הבלתי מעורערים- לחיות לעד. אם יש לכם שאלות או אם אתם זקוקים למידע נוסף, אנחנו כאן למענכם ובשבילכם.

בדרך כלל כשמדובר על ערכם של מוצרים או שירותים מודדים אותם במשוואת עלות מול תועלת. כאן לא מדובר רק בתועלת אלא בעיקר באפשרות לשמר משהו שחשיבותו לא ניתנת להגדרה אבל הוא ודאי ברור לכם. יש בו ערך רגשי עצום. הוא משמר חוויה בלתי נשכחת, חד פעמית, ייחודית.

בסיום המאמר נחזק ונדגיש שוב את התשובה לשאלה שבכותרת: אם אתם רוצים- מי לא?!- לשמר את התמונות מחתונתכם פנו אל שירות סריקת אלבומי תמונות.

Posted in צילום אירועים.